"Turkdusch..."

Uppe extra tidigt for att registera vilka klasse jag ska ta nasta termin... det blir Theraputic and Special Recreation, Focus on Health, College Algebra, Outdoor Recreation och Biology lab... hm lyckades komma in pa labben men inte pa lektion, spannade... forsattning foljer.... lite lustig system de har har, inget ar rankat pa betyg utan forst till kvarn galler... och som freshman far man det perfekta privileget att registrera allra sist... hm sa finns det inte platser kvar ar det synd for dig... hm tycker vi ska infora det systemet hemma... man soker en utbildning pa ett universitet och sen far man inte plats i klassen... hm blir lite knepigt om en lakare inte skulle fa ta vissa kurser... haha... hoppas jag far plats annars kommer jag aldrig bli klar med min major for den kursen bygger pa alla andra...

Sen hade jag historia prov... ok, varken jattebra eller superdaligt
Sen prov i internationella relationer... men de andra i klassen ville flytta det till mandag.... hm jag har tavling da...
Sen lunch och tillbaka till rummet for nasta prov... hm men det fanns inte online... nytt forsok i morgon
Summan av kardermumman... endast 1 av 3 prov utforda i dag... och jag som slet sa i gar kvall... USCH... tummen ner!

Och sa fick jag en bodylotion pa posten... passionsfrukt... men att domma pa forsta kommentaren vet jag inte riktigt vad jag ska tycka.... Hmm, det luktar "Turkdusch..." spannade

Sen var jag och tranade, fixade lite pa svingen och sen spel pa banan... i varsta stormen, tur att jag var lite uppmarksam pa vindpusten som kom.... annars hade jag simmat runt med ett gang skoldpaddor... ett gang skalmans och sen jag med golfbag pa ryggen... vilken syn!

Sen tillbaka till skolan, middag och volleyball match... roligt... narvpirrande... kul!

Men nu blir det bingen som galler, ar inte pa solskens humor direkt... men det blir nog battre och pappa kommer ju i morgon :):):)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0