Pappa Pa Besok...

Uppe tidigt for att tvatta i morse, helgens hojdpunkt
Sen plugg, gym och pannkaksatande... mums med jordgubbar och stekta pa skandiviskt satt! underbart

Sen var det bara att vanta pa att pappa skulle hora av sig... hm han skulle landa kl 16.35.... en timme senare... tva timmar senare..... tre timmar senare............ klockan han bli 20 innan jag fick ett mejl fran hotellet...
Hm, min telefon funkar inte.... Hm, tacksam att jag arvt mina hjarnceller fran honom, da vet jag att han en bra del sjalv, och han lyckades ju fa tag pa mig :) :) Sa jag ivag pa cykel till hotellet :)

Underbart att fa krama lilla papsen igen! Och sen allt godis... mmMarabou! Tack Mamma och Mormor!!! <3 Mums... men aj lite ont i magen nu efter en del atande....

Sen var det medskickat lite klader, en ny jacka! perfekt, sen en klanning, :), ett par shorts! ett rosa linne som visserligen inte var det jag ville ha, men min rumskompis blev glad nar jag gav det till henne... synd bara att det lila linnet fran svea inte fanns med i resvaskan... men men jag ar ju snart hemma!

Sen tog vi en tur for att ata lite... haha rolig han ar pappa! fin hyrbil.... vad ska de andra tro.... hahaha, men anledning var "inte ska jag val kora runt Emelie i en skrothog, den har var lite finare... och sa skyddar den battre om nagot skulle handa! Sakerheten i forsta hand!" Bra val... men jag vill kora :(

Sa nu blir det bingen! Aker till Wingate i morgon for att tavla och klockan borjar bli riktigt sent nu... gasp...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0