Frukosten ar det viktigaste malet pa dag...!!!

I vag pa sista tavlingen innan Conference, hm tror jag ar nagonstans nara Charlotte... hm 3 timmar fran Mt. Olive,
Inspel idag... kul bana, blir bra i morgon... synd bara att vi inte hann spela in hela banan, radarn visade pa askvader.... och jo det kom en hejdundrande regnskur... bara att sta stilla under paraplyet med bagen tanjt mot en sjalv... anda var man helt dyngsur efterat.... tur att det bara varade i typ 4 minuter!

Var upp med tuppen i morse ocksa, passade pa att plugga lite innan vi akte halv 9, skont att komma upp i tid hursomhelst... och sen hade jag en superduper god frukost... Ahlgrens bilar, viol-pluppar, cola-ferrari.... mmm sa gott!

Nu tillbaka pa hotell rummet, kanner mig ganska seg, ska kolla lite till pa provet tills pa onsdag... men sen somnar jag... gasp gasp

Hade pappa med mig i dag ocksa... hm han skulle folja efter oss... men efter en  timme var han borta... hm och det tog han 2 timmar extra att komma fram... vi hann ata, varma upp och spela typ 9 hal innan han kom!
Sen bad jag han halla min telefon for att det regnade sa fruktansvart.... mm och den ar fortfarande i tryckt forvar... fast jag hade garna haft den hos mig nu!

Natti Natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0