Bruna ben och Smorsyra!

Uppe med tuppen och matt som fina fisken idag!
Pigg nar jag val kommit pa bena och vaknat under en varm dusch!

Skyndade mig lite for att hinna tidigare till frukosten sa jag hann plugga lite innan.... not my luck.... volleyball laget slar sig ner just vid mig..... hahaha nagra var fortfarande ganska sa runda om fotterna efter gardagens utekvall.... hm de gjorde nog ett bra intryck pa deras tranare i morse nar de tranade kl 6.... haha och inte det basta pa mig heller...

Sen var det lektioner... och de rullade pa fort i dag, skont! sen lunch och sen traning!
Underbart vader, en stund pa rangen och sen spel och traning ute pa banan! kan inte bli battre! Golfbranan borjar aterfa sin normal sommar skepnad.... ingen beach 2010 heller for min del... far lagga mig pa en odslig klippa istallet sa jag inte blandar nagon med min vita mage!

Sen hem till laxorna... mina basta vanner fram tills pa onsdag... "jippi" men sen blir det lov och Myrtle Beach med pappsen <3

Bla vad det luktar illa ute nu.... smorsyra fran marken... vilken pina.... paminner mig om traningarna pa kevinge nar snon precis smalt bort... mumsfilibaba....

Rodsprangda ogon och omande fotter, dags att lagga sig snart, en massage skulle inte sitta helt fel i kvall... men jag somnar nog som en stock anda nar jag tagit en dusch och slackt lampan!!

Natti natti,
ska passa pa att gora en vaffla i morgon till frulle! Vaffeldagen dar hemma, snalla at en at mig!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0