8-putterskan och den akuta kisspausen...

Spel i dag igen... somnade som en stock till en spansk goodnattsaga i gar kvall... (hm... ett samtal pa telefon.... roligt det later nar de pratar sa fort...) men men sant ar livet...

Sen spel... hm gillar att ett varv tar over 7 timmar... 7 SJU SEVEN SIETE TIMMAR FOR ATRON HAL!!!!!!
apelade bra i dag... men scoren blev anda inget battre.... men vad ska man gora nar en hjarndod satt flaggorna... jag 5-puttade pa en green.... och da var jag langt i fran varst.... beskadade en 8-putt!!! fran en av mina lagkompisar, den andra treputtade... den tredje sa att hon enputta... och det var ju sant for de andra 6 puttarna slog hon fran foregreen... haha... spannade!

Sen tillbaka till Mt. Olive... hade sa roligt pa vagen hem, en av tjejerna var blev sa kissnodig(samma som 8 putterskan)... haha gud sa jag skrattade!!! kissade nastan pa mig sjalv... och vad va det jag sa... ojoj vilken stor dricka du tar, jag skulle pissa pa mig pa en gang! Sen nar vi gjorde ett nodstop pa Burger King... rusade hon in, jag gick efter... och hon kissade fran den stunden jag gick in pa baset bredvid, tills att jag kissat sjalv, tvattat handerna, kollat spegeln och sen gatt ut! Kommentaren till det i bilen nar jag kom tillbaka! "Hon kissar fortfande!!!!" Haha... skadegladje ar den sanna gladjen... vred mig av skratt och smartor sa roligt var det!!!

Och nu har jag pluggat lite granna, har en debatt i morgon, ska allt tillsammans med min rumskompis krossa de stackars grabbarna!!!!! Lets go Pat!!!!

NAtti Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0