Tillbaka!

Da var man tillbaka pa skolan igen full med energi och motivation... pappa hulken ar som ett litet energi paket!
Och bast av allt, jag vann var golfmatch 3-1 till mig! han maste trana lite mera om han ska ro pa mig!

Och temperaturen blir bara battre och battre... 93 F nar vi akte i bilen igar... 33 celsius! och da har inte ens sommarn kommit, det har kan jag borja vanja mig vid!

Spelade en valdigt bra bana i gar, Pine Lakes, synd bara att greenerna inte aterhamtat sig efter den harda vintern, men da har jag en bra anledning att aka tillbaka!

Och totalt satt kan man saga att dagarna i Mytrle Beach var nagra av de basta har i us an se lange... mkt roligt som hande!
Vaknade mitt i natten av ett juckande grannpar,
Fick visa leg for att dricka bubbelvatten,
Shoppade som tusan... hm, vart tog mina pengar vagen,
Spelade bra golf! VANN!

Hade skola idag, ingen traning (jag stallde in den for hela laget... hihi forsta gangen jag gor ngt som de uppskattar)


Men nu blir det sangen for min del! trott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0