Romantik dodaren...

4.00 am vaknar jag av ett konstigt ljud och att sangen ror lite pa sig... paminner om jorbavningen i Rom for 1 ar sedan... ett himlans och sen bom bom i vaggen... kollar bort mot pappa och hans kommentar "han maste trottna snart!, fan karingen haller val pa att brinna upp som han kor!"
Sen tystnar det en liten stund... sen bom bom igen... inte en chans att man kan sova med det ljudet + lite andra ljud... sa jag borjar tokbanka pa vaggen! Sen hor man 2 fniss... och dar hade lilla jag dodat deras romantiska natt... sorry! Ville sa garna satta upp lapp pa dorren "hope u enjoyed last night;)"

Somnade om sen vid kl 5 och en hel del fnissande efter och sen var det bara att ga upp igen kl 6.30
Frukost nere i lobbyn och sen ivag till banan - Arrowhead... en trevlig typiskt Amerikansk ganska kort men trixig bana... match mot pappsen! 2 ner efter tva for min del... startade med en dubbel occh sen bogey... kul runda... men sen borjade det handa grejer! Slutresultatet blev 73 och eget personbasta med birdies, jippi... vann med 4/2 mot hulken!


Sen blev det lite till shopping... 1 par jogging pjucks, 1 par till gymmet, 2 pikeer, 1 par shorts, 1 styck sport topp och sen running shorts! har ska tranas minsann!

Sen tillbaka till hotellet, en snabb dusch och sen sushi <3 och en tur i broadway at beach... ett stalle med resturanter, affarer och karuseller... full rulle!

Men nu ska jag sova igen.... hoppas hoppas hoppas att vi har nya grannar i natt... annars kommer jag krava att fa bli gudmor om 9 manader!

Natti Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0