Redo for Conference!

Da har ytterligare en vecka tickat pa fort som bara den och snart ar jag hemma igen!

Har haft sa fruktansvart mycket att gora i skolan den har veckan, blodsprangda ogon varje dag! Tackar mannen som sitter pa molnen for Clear-Eyes... raddat min vecka!

Idag har jag varit och shoppat ocksa! En klanning till middagen pa conference tavlingen nu till helgen! Blev en vit med roda blommor pa, var lite skeptisk i borjan, men gud vad jag alskar den nu! Sen blev det ett par skor till ocksa!

.....


Och sen ett par skor till


.....


en bikini


.....


ett badlakan

....

tva bas-linnen

.....

ett linne till

.....

en jeanskjol

......

en vaska

.....

ett par solbrillor ochj lite smagrejor!



Men var lung pappa, ingen fara! salde din Hulk Hogan autograf, lol


Sa nu har jag pluggat det sista for i dag, en bra plugg dag:)
Och ska stada mitt rum samtidigt som jag ska packa infor tavlingen!
Ska bli kul att spela sista nu, riktigt laddad for bra scorer!!!!
Hall tummarna! For har kommer jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0