Piss Piss och ater Piss

Varit en av de dar daliga dagarna da man bara vill gomma sig under tacket!!!!
Blev utstirrad av ett psyko i gar kvall som ville att jag skulle aka till hans beachhouse... sure, du har inte de pengarna gubbj*vel... och din overtalningstatik far du allt jobba pa! "I know I'm not the hotest guy(gay) here... but I promise there will be a lot of hot guys there that you will like!" Hahahah... och sen kommer fortsattningen..."Do I reamind you of the movie TAKE??" Hm, lat mig tanka... aaaa ganska solklart och jag haller mig till lite ljusare killar oxa!!!!!!

Sen var dagen helt usch bara... sov i flera omgangar... bla vad maten var piss! och sen som pricken over i:et gick lottningen av lagenheterna at pipan! vi ska vara taksamma att vi iaf fick sista rummet i dormet!!!! Annars hade de placerat mig pa en sunkigt hotell som till pa kopet ligger pa andra sidan motorvagen!!!! HARLIG MORGON PROMENAD MAN SKULLE FATT!!!!! GLAD OM MAN OVERLEVER! Nej usch da hade jag slutat pa skolan... som for ovrigt borjat ga mig pa nerverna den sista tiden... har ar det inte direkt gynnsamt att inte vara Amerikan!!!

Nej usch... nu ska jag gomma mig undertacket for fjarde gangen i dag!!! Hoppas pa battre dag i morgon, kan ju inte bli mkt samre.. om inte himlen faller ner vill saga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0