Legal drinking age i usa ar 21... for bubbelvatten!

Sov ostort i natt utan juckande grannar!
Sen spel 18 hal pa en bana som hette Prestwick, typiskt engelsk i fin kondition! Men den var lang och jag fick stryk av Hulken i dag! Nya tag till i morgon!

Sen blev det shopping igen... Victoria's Secret for min del och Martin's golf for pappsen!

Sen hem igen och i vag pa middag!, Ett stalle med skaldjursbuffe, stor som bara den, resturangen paminnde lite om vassa museet.. stor som bara den! Underbar buffe med gigantiska krabbor och gratinerade ostron! Och sa bjod servitrisen pa ett gott skratt! Nar jag skulle bestalla dricka blev det lite snurrigt i mossan for hennes del!
San Pelligrino for mig tack!
Nafra min senare kommer hon och ber om mitt leg...
Ytterligare lite senare...
"tyvarr ar legal drinking age i usa 21 och du far inte dricka det!"
Men jag ska ju bara ha en San Pelligrino sparkling water... vanligt vatten med kolsyra i...
Sa blir hon helt rod i ansiktet... ursaktar sig och sager att hon trodde jag skulle ha Pinto Gri (ett vitt vin)...
Hahaha roligt!!!!

Sen tillbaka pa rummet och nu ska jag sova!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0