Conference Carolina

Da var man ivag pa sista tavlingen, hm vet inte riktigt asrt jag befinner mig men i North Carolina iaf.
Spelar en svarspelad bana, studsande greener som gor mig tokig... sa scoren rinner ivag, tyvarr
Men nu tag i morgon, taggad!!!

Hade middag med alla lagen i kvall, och kan man tanka sig jag fick conference carolinas 3rd team, ytters overraskande!med takne pa att jag vart har i ett halv ar och spelat ganska daligt,  men kul!,

Sen har jag fatt ett nytt smeknamn oxa, Scharpie.... efter markeringspennorna.... men jag har den finaste bollen pa banan iaf, lol

Nu packa ihop alla klader, vilken roro det ar i rummet och sen blir det sangen, sa skont att fa sova igen...
och om tva veckor ar jag pavag over atlanten igen, kan knappt vanta tills jag ar hemma igen!!!!
men det har varot en super kul semester, ser framemot nasta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0