Beach 2010 here she comes...

Gick upp lite extra tidigt i morse, vaknade av en varm dusch!
Sen frukost och i vag till dagens bana; Woodland!
Inte sa jattebra, helt okej, bra fairways... men greenerna var inget att skryta om.... inte spelet heller, men jag vann mot Hulken i dag oxa! 3 birdies!

Sen lunch pa en Italiensk resturant... och titta idag behovde jag inte visa leg for mitt bubbelvatten.... erfarna!

Sen pavag mot beachen! Perfekt vader, jatteskont! och Atlanten var ganska varm... till och med lilla badkrukan memoli hade kunnat hoppa i om hon inte glomt bikinin pa hotellet! Gick en promenad i vattenbrynet och bara njot i varmen!


Och sa lite shopping... igen!

Sen tillbaka, en dusch lite dator och sen minigolf! Super rolig bana!!!! Aldrig att jag kommer spela hemma i Sverige igen... det har ar mkt storre och battre!!


Sen middag pa Carolina Roadhouse! Jattejattejattegott! men hur mycket mat som helst!


Och nu lar jag somna utan minsta problem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0