Alla kanner Apan.... Apan kanner ingen....

Lite sovmorgon i morse, skont!
Och sa en tur till Subway for att inhandla dagens maltid(er)... en god bagette med kalkon, sallad och honey mustard!
Hann med ett pass i gymmet ocksa.
Sen lite lungt fram tills jag gick och kollade pa tennis, min rumskompis spelade!
Min rumskompis med Noelia pa ryggen, 2 toppen tjejer!

Och de vann bade dubblen och Pats singel, Noelias fick walk over i sin.... lillan skramde ihjal stackarn i dubbeln!

Och jag fick ocksa tag i ett raket... kankse inte den basta kombinationen...???


Och sen fick jag mig ett gott skratt... raknat ut att sedan i onsdags har jag blivit utbjuden av 4 killar, 3 olika varldsdelar.... men nej tack, jag har redan hittat min PRINS! och alla vet redan om det! men varst av allt ar att ingen kanner mig direkt, domt mig efter hur jag ser ut... som ett utstallningsdjur pa zoo!
"och har ser vi en blond skandinav med rotterna i Stockholm, importerad till North Carolina Januari 2010, en av tre avkommor fran Hakan och Karin Anderson, gillar att spela golf, favorit mat Sushi"

Och nu haller jag pa att packa det sista, aker till Charlotte i morgon for att spela tavling, shortsen ar packade, vadret ser lovande ut!!!

Och sa far jag inte glomma att det ar pappsens fodelsedag i morgon sondag! GRATTIS PAPPA!!!

Natti Natti<3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0