Just turned Lefty...???

Uppe tidigt i morse!, traning pa Lane Tree :)
Sov inte sa varst bra i natt, vaknade av att min rumskompis kom hem kl 2, och sen av att jag dromde en mardrom, usch vad verklig den var... vaknade i chock tillstand! maste sett roligt ut som man filmat min somn i natt!

Passade pa att var lite extra amerikansk i dag och drog till med en nyttig frukost... Yoghurt med Orero smulor, och sen med m&m och sen en cookies&creme poptart... I'm getting there, almost....


Sen var det ut i solen och pavag mot golfbanan, passade pa att aka dit tidigare med killarna sa att jag hann trana lite innan tjejerna kom,
Sen var det wedgar pa schemat, valdigt nyttigt, och sen en tur pa rangen med nagra visdomsord fran coach!
"Don't be so analytical! Just hit it!", och vips som sa trillade poletten ner!!!!! Hur bra som helst, tack!!!!

Sen blev det puttning.... fatt min vansterputter idag, Surprice!!! men jag ska nog byta faktiskt, gar bara inte att missa!!!!! Och sa fick jag mina nya golfskor ocksa, fargen matchar kanske inte den jag bestallde, men jag gillar de mkt! matchar mina andra vita myjoys med svenska flaggan och EMELIE pa!





Sen hem igen fran banan kl 15, at lite grann, eller nastan inget om man ska vara arlig...
och sen ivag till gymmet, 30 min pa epletic machine (eller vad den nu heter???) och sen styrka pa det! Underbart att vara frisk igen!!!

Sen tillbaka pa rummet, en stund framfor skype med Mamsen och sen Niklas!
Och fy sa hungrig jag blev sen, fick aka med en lagkamrat till KFC... och det har aldrig smakat sa bra med snabbmat, kankse haller jag pa att bli lite amerikansk iaf..??

Sen (mitt nya favorit ord om nagon undrar) basket match... hm tyder pa att jag borjar bli lite amerikansk iaf.... men men fattar kankse inte spelet sa bra, men garvade glatt at motstandar lagets hejarklack; en person som skrev som bara den och gjorde varsta showen! "YOU CAN STILL DO IT!!!!" gormar han nar det ar tva minuter kvar och de ligger under med 20 poang, ar ju inget proffs direkt men man behover inte vara Einstien for att forsta att det inte skulle ga!!! men roligt att se pa han iaf!!!!!

Och nu verkar det som det blir en tur over till norrmannen igen, overtalad, trotts att mina ogon gar i kors!
Gasp gasp, tur att man har sovmorgon i morgon!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0