Regn, regn, regn och ater regn.... dodade jag en spindel igar eller???

Da var det kvall har pa andra sidan Atlanten igen efter en ganska gra och trist dag...
Vaknade strax fore 8 i morse av att telefonen ringde... effektivt men kanske inte varldens mysigaste satt att vakna pa! Oppnar gardinerna och inser hur gra himmlen ar... alltsa igen traning idag :(

Men ett tillfalle for mig att ga till affaren och handla lite grann, blev en heldel frukt, nagra kort att skicka hem till Sverige och lite godis! Och sa ska jag inte glomma Yoghurten ocksa... vilken tur att jag har ett kylskap;)

Och nar jag kommer ut fran Food Lion har det borjat dugga... jippi, superduper kul! Precis vad jag behovde.... men regnvatten ska ju vara bra for haret... eller???

Val hemma igen, var det bara att plocka upp allting och ata lite lunch... en soppa, helt okej faktiskt men ingen jag skulle sakna om jag inte fick den varje dag direkt.
Min rumskompis skulle aka ivag och spela tennis i dag sa jag blev helt ensam efter lunch, det lustiga var att jag inte riktigt forstod nar hon gick, for dorren stod pa vid gavel... kanske sa man gor i Brasilien???

Efter en stund, ganska lang stund framfor datorn och skype var det dags for en tur till gymmet genom sporegn... Usch var inte sa varst taggat pa den promenaden nar jag tittade ut genom fonstret!


Och nar jag val kom ut var det orkan vind, paraplyet vande sig ut och in.... och dar gick jag med en kantarell over huvudet! Hihi sa har gor vi i Sverige hade jag sakt om nagon fragat... Fick aterigen lite Scotlands kansla;)

Tur att man har inforskaffat sig i ett par gummistovlar i alla fall!


Val i gymmet korde jag allt vad jag kunde, skont att komma igang ordentligt nu nar jag kanner mig bra igen!
En tur pa lopparbandet, lite balstabilitet och styrka, balans och hopprep! Och mitt i allt kommer dagens Sunshine fram.... antligen en glimt av solen sa har pa den graaste dagen hittintills i Mount Olive
Det kanske inte blev sa varst mycket ljusare.... men helt underbart, det gjorde min dag!!!

Sa nu blir lite plugg i kvall, har ingen lust att ga ut i regnet igen...rjar fundera pa om jag rakade doda en spindel i gar eller????
Kanske kollar pa ett program fran tv4 i kvall, fick lite backning av mamma idag... hon tycker jag borjar glomma bort svenska spraket! ... har ju redan tappat prickarna over a & o!
"Nej, man behover bara scana sitt CARD sa far man sin narvaro"

Natti Natti!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0