Tummen Upp och Tummen Ner :) & :(

Ytterligare en dag som gott forbi med stromsteg! Uppe kl 6 i morse for att hinna med allt innan skolan borjade kl 8... tummen ner :(

Sen var det historia pa schemat, med en larare som inte gav ett forsta bra intryck... men nu ar han stort skon! Tummen upp :)

Sen var det tankt att jag skulle ha exercise sience... men den var installd... Tummen upp igen :)

Sen var det tankt att jag skulle gora ett prov, men det blev uppskutet.... lutar at Tumme upp igen :)

Sen var det en lektion om internationella relationer... nja tumme ner har i stallet :(

Sen var det lunch... nja tummen ner har i stallet :( dalig mat som bara den... fsn5 kilo lattre.... tummen upp igen :)

Sen kollade jag posten... handkram, ansiktslotion, och bok som jag bestallt... tummen upp igen :)

Sen traning... daligt i borjan tummen ner :( ... peppning fran coachen och battre mot slutet, valdiggt mycket battre... tummen upp igen :)

Sen hem och ata ingen kommentar.... racker med tummen ner :(

Sen en pratstund med Niklas... tummen upp igen och igen och igen :)

Sen en tur till gymmet... tummen upp :)

Sen laxor... lite trakigt att gora sa tumme ner :( ... men roligt amne sa tummen upp enda :)

Och nu ar det dax for en snabb dusch och sen sangen.... JIPPI TUMMEN UPP :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0