Torsdag med Orero:)

Torsdag och antligen traning igen! 26 hals spel:) och sa puttning pa det:) En vis man sa en gang "det man tranar blir man bra pa"... men han glomde ratt installning ar viktigare an allt;) Tror vi behover lite mer sant i laget....

Spelade helt okej, inget vidare flyt och inga missar heller, lite trakigt nastan, kanns battre att fa kampa sig till en boogie om man anda ska gora en, valte bara i en massa trakiga boogiesar i dag, men bra traning, mkt bra!!

Efter traningen var det hem till mitt rum igen med streching pa schemat, ajajaj kanner i baksida lar att jag tranat ganska sa hart de sista tva dagarna.... men nagon streching hann jag inte med, blev en tur till WalMart istallet och sen middag hos en NORMAN(vet att det ar 2 rr), haha diggar skarmslackaren Martin!!! Pasta med kyckling och sas, farska tomater och mini mozarella(I like, paminner mig om Italien och alla traningslager!, bara jordbavningen som saknas)... och bast av allt Orero-glass! ojoj inte bra for Beach 2010........ far ga med golfbrannan hela sommarn igen! Men men, forsta riktiga maten pa tva manader!

Och sen blev det film; Dodgeball, hahah, min humor! Klockren!!!!

Sa nu ar det bara att slacka lampan, misstanker att jag somnar utan problem i kvall, ser i kors nu! Hoppas bara pa att min rumskompis ar tyst nar hon kommer hem fran sin tennis trip senare i kvall/natt! Ska upp lite lagom tidigt i morgon for traning! Och vadret ser ganska bra ut, ingen sorbet!!!!! Och sen efter det ar det helg igen!

Bast jag strechar lite nu innan jag somnar, annars kommer jag nog inte ur sangen i morgon bitti... stel som en pinne!

Natti Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0