Remember Me

Lordag 13 mars... oturs nummer! Dagen borjade ganska bra, sovmorgon... blev lite forvanad nar jag vaknade och min rumskompis inte lag och sov i sin sang... men kl 14 var hon tillbaka levande! Hade tydligen fatt i sig lite for mycket kvallen innan och sovit hos nagon annan...

Fick tid att plugga en del i dag;) sa jag kanner mig nojd med dagens insats!

Sen pratat med de dar hemma! Aaaa(med 1 prick over varje) vad jag langtar hem... 53 dagar kvar :) Hoppas ni fortfarande Remember Me

Sen blev det en stund i gymmet! skont!

Och sa middag.... kankse inte den basta men banana pudding till efteratt.... mums!!!! satter rakt pa hoften.... gymmet nasta!


Sen blev det lite slo tid med lite fler laxor att ta itu med! Men sen av en ren impuls akte jag, min rumskompis och var egyptiske van till Goldsboro for att ga pa bio! Remember Me och det var den basta film jag satt pa mycket lange, sorglig, lycklig och hade allt! Se den!!!!!! It was so good, I almost cried!
Men ni lar inte fa samma bioupplevelse som vi fick
-Nagra ungdommar som sprang runt och bytte plats i sallongen hela tiden... upp och ner i trappan... vem vet ljudet kanske var battre pa olika stallen... eller sa hade de konditionstraning
-Och sa ska vi inte glomma hur mycket de pratade ocksa... diggar att de projsar 8 dollar for att sitta och prata med varandra... sa varst jag vet ar det grattis att prata utanfor... iaf hemma!
-Och hon som satt brevid mig pratade i mobiltelefon... undra hur mycket hon kommer ihag av filmen???
-Tydligen hade de kommit in lite klagomal pa de som pratade sa en dam kom och sa till dem och vaktade de som en hok i typ en kvart...
-Sen gick hon darifran och en kille kom istallet... efter ett tag gick han ner for trappan.... eller snarare snubblade... vilket garv det blev... hans kommentar; THAT WAS NOT FUN! ... It was, I saw it!!!
-Och sen under en lattkladd scen utbrister nagon... Yeah go for it Boy... ganska serios scen men med den kommentaren kan man inte annat en skratta!
Hur som helst se den!!!!! med eller utan Amerikaner i biosallongen sa ar den hur bra som helst!!!!


Nu ar det bingen som galler for min del... natti natti <3
och snalla Remember Me

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0