Queen of Corn Games...

Sa var det tisdag igen, gardagen gick i ett, roligt med mandagar nar de gar sa fort!

Sa efter traningen, vilken var jattebra fick bra tips pa chipningen, var det tillbaka till skolan... ganska hogljud fard... hm tror att skolans "christian values" uppskattade Gunther som Martin spelade sa hogt... hahahaha

Sen gick jag och at... och i maten serverades utomhus... det var ganska kallt... ville tycka synd om matpersonalen... men med den trista attityden.... NO WAY!!!!! HAHAHAHAHAH ENJOY YOUR WORK!!!!!
Och det lustiga var att man anda fick sitta inne och ata... men det var inte sa mycker mat att ata hursomhelst... eller man kan inte ens kalla det mat!

Sen hade jag och Noelia voluenter arbete att gora... det borjade bra! Vi fick spela Wii... och listan forsatter
1. Wii spel
2. Plocka undan lite bord
3. Stalla fram alla "board games"
4. Ta emot de som kom = inga!
5. Ata chocklad
6. Spela mini tennis
7. Spela corn game
8. Snacks
9. BBQ
10. Plocka undan

Vi bestamde oss for att kunna gora det igen, roligt arbete... leka hela tiden!
Det roligaste spelet var corn game... aldrig satt det forut, men fy sa bra jag var... mitt nya nick name ar "Queen of Corn Game".... Hahaha, de ville inte spela mot mig langre!

NU en till lektion och sen traning i eftermiddag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0