Playing from a golf cart....

Antligen tillbaka efter en helg i Charlotte... maste varit mitt livs samsta golftavling ever!!!! inga fler kommentarer!

Men men nya tag nasta gang!!!!
Hahaha skarattar fortfarande at en av mina drives idag.... landade och stannade mitt pa satet i en golfbil.... tror att jag traffade han som satt i.... AJAJAJ.... men han sprang i vag sa jag hann aldrig saga nagot och damen brevid bara skrattade! Hahaha, han skamdes val for att han parkerat pa ett sa korkat stalle!!!


Sen var det hem i bilen igen.... mmm sa har trott var jag efterat....



Tur att vi hade bra vader iaf... jobbat lite pa min golfbranna!
Blir ett kort inlagg idag, trott trott trott... ska ta en dusch och sen sova... skont!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0