One Down...Five To Go!

Mandag och man ar tillbaka i Mount Olive... en tyst och kyslig plats nu under Spring break! Knappt sa att man vagar ga pa toaletten eller duscha, inte en kotte i mitt dorm

Vaknade kl 8 i morse, gick upp tog en dusch och bara tog det lungt, en god poptart med orero kakssmak... mm sa gott! "halsosam frukost"....
Sen hoppades jag pa att fa komma i vag och trana lite.... synd bara att mina lagkamrater ar sa fruktansvart lata och inte vill trana....

Sen var det lunch, tank att de oppnat cafeterian for oss atleter under lunchen efter lagomal, tummen upp moc, sant gillar vi, aven om maten ar dalig tycker jag att det ar bra!

Sen fick jag antligen tag i en lagkamrat, blev 9 hal pa Southern Wayne, battre an inget alls tycker jag, och spelat finns dar, och langden borjar komma! Tummen upp for Tegan som ville trana i dag!

Sen var jag tillbaka i spokstaden, stadade rummet och tvattade, nagot som jag verkligen lart mig uppskatta har, riktigt roligt att tvatta for en gang skull... eller snarare ett tecken pa att man kommit till ett ganska litet stalle! Men det ar bra i sig for da kan man bara fokusera pa skolan och golf!

Sen gick jag och en kompis fran Mexico som spelar tennis pa yoga.... behovde verkligen det, nu borjar jag kanna igen min kropp efter helgens tavling sa stel blev jag, sen sprang vi en stund pa loparbandet och kastade medicin bollar mot vaggen, bra ovning for att bli lite mer explosiv i golfen! Lungt i gymmet i dag, forutom alla baseball spelare som ska flirta med en... nej tack!!!!!

Sa nu ar jag tillbaka pa rummet, har atit lite.... en protein shake (patvingad diet) och ska ta det lungt i kvall, se om det finns nagra program tillgangliga pa tv4 play

Far se vad jag kommer gora i morgon, det ska regna sa jag kommer nog inte att trana, synd! Men en stund i gymmet ska jag forsoka hinna med, sa att man far igang kroppen lite sakta igen;) En tur forbi biblioteket och sen till affaren for att koopa lite frukt, sen maste jag komma pa nagonstans att ata i morgon ocksa, tyvarr ar lunchen stangd i morgon men oppen resten av veckan...

Tror det blir varsta lovet ever... kommer ingenstans, maten ar piss, bor i en spokstad, men men one day down... only five more to go!
Men men man far gora det basta av saken och ta en dag i taget... haha har aldrig langtat sa mkt tills att skolan ska borja igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0