Jag kan inte ga... for jag ar en tjej...

Somnade som en stock i gar kvall ocksa... och sen nar klockan ringde halv 8 var det omojligt att ga upp igen... 45 minuter senare var jag tvungen! Aldrig kannts sa segt, armarna var som gummi nar jag skulle tvatta haret, ogonlocken pa halvstang och balansen lite lagom bra bara... men men har ju inte tid att ligga i sangen hela dagen! Hade en interjuv att gora!

Gick i vag ut pa stan... nja bygatan rattare sagt... tio minuter senare var jag framme. Traffade en jattetrevlig kille som arbetar som Director for parks and recreation har i Mount Olive... nagra fragor senare som tog 5 minuter (skulle ta 30 min) var jag pavag ut igen!

Sen forsokte jag leta upp banken... aven om samhallet ar litet var det inte det lattaste att hitta... men efter 2 telefonsamtal och ett samtal med en barberare hittade jag tillslut ratt! Blev valdigt varmt valkommen inne pa banken! Damen som jag traffade alskade sitt jobb! med henne som chef ar det inte manga som skulle klaga, underbar kvinna! Fixade ett bank account sa jag slipper springa runt med mitt pass varje gang... hm de tycker jag ser ut som en oarlig person...
men nu ska det vara fixat :)

Sen var det hem till rummet igen och ringa till fodelsedagsbarnet... lillsyrran har blivit stor... en trottsig tonaring till i familjen! Synd bara att jag inte kunde vara med dar hemma...

Sen blev det en del laxor, nojd med dagens insats, sa nu far det racka for i dag, klockan borjar bli lagdax snart ocksa och jag ska upp tidigt i morgon pa lektion

Sen hade jag ett samtal med en kompis fran en annan kultur... och visst kan man saga att vara kulturer ar olika... han blev arg pa mig for att jag gick tio minuter till en mote som jag bokat... anledning ---> DU AR EN TJEJ! DU MASTE LARA DIG RESPEKTERA DIG SJALV!
Hade kanske kunnat kopa argumentet om han var orolig att nagot skulle handa mig pa vagen, men bara for att jag ar en tjej har jag lite svart att kopa.... hm undrar om jag fortfarande far spela golf... det ar ju en promenad pa minst 4 timmar... Intressant... roligt... och ganska knasigt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0