I have just never liked Sorbet...

Var riktigt trott nar jag vaknade i morse, fattar inte riktigt var det var sa jag bestamde mig for att sova vidare lite grann... en och halv timme...
Hade svart att sova i natt, regnade som bara den!
Sen var jag upp pa benen och oppnade persienerna... vilken vacker syn! Jag bor i en enda stor Sorbet glass! Klaffs, klaffs, klaffs... hade hellre onskat riktig sno som inte smalter bort pa en gang, nu ar det bara ackligt... Sno ska vara riktig annars far det vara, och samma sak med glass... gjord pa mjolk annars far det vara!

Passade pa att ga till gymmet direkt pa formiddagen i stallet efter frukosten, ett riktigt bra val, inga baseball spelare, jippi:) utan bara ett gang aldre medborgare!

Fick en del kommentarer pa min kladsel i dag; shorts, dunjacka och prickiga gummistovlar.... men vada? sa har gor jag alltid hemma nar det snoar!

Sen gick jag till cafeterian, inte den basta maten, men iaf oppet i dag! Och dagens efterratt var helt underbar, en paj med vaniljsas, pajdeg, banan och gradde.... fick nastan lite daligt samvete, men bara nastan;)

Sen gick jag forbi arenan for att prata lite med coach och kolla nar vi ska trana igen, och min nya hybrid hade kommit, bra! nu behover jag bara ta ut tva klubbor ur bagen...

Sen blev det aterigen en bra stund framfor skype for att kolla laget dar hemma, verkar rulla pa bra, gillar pappas kommentar: "Tror jag har kommit till Sibirien..." Tack och lov att man inte ar hemma, aven om Riktig sno ar battre an Sorbet! Men till helgen ser det ut som att vadret ska bli bra! +15 och sol, det gillar vi!!!

Haller pa att tvatta nu igen... nagon som behover hjalp? Tvatta har ar roligt...

Sen blir det lite plugg och sen bingen, laddar for 27 hal i morgon:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0