Ett bra tecken nar Solkramen kommer fram...

Upp tidigt i morse och i vag till lektion kl 8... hm fin overraskning, han hade tappat rosten och lektionen var installd... harligt... men hade kunnat vara battre om han meljat oss istallet... men den tekniken fanns inte pa stenaldern...

Sen ivag till nasta lektion... sen pa mote med en handledare for att se vilka kurser jag ska ta nasta termin... sen i tur till Subway... hm undrar varfor de inte uppfunnit overgangsstallena har an... korsadde mainstreet i rusningstrafik... tur att man inte bor i storstan, hade svart att komma over levande har bara...
Sen tillbaka till skolan och nasta lektion... trakigt!

Sen tillbaka till rummet... fram med kjolen och pa med solkramen!!! UNDERBART VADER!!!
Till traning... synd att inte ACn funkar bara, man blir liksom lite halvslo...

Sen traning i solsken och 9 hals spel :) skont!

Sen tillbaka till campus, stannade pa Andy's och at... forsta hamburgaren sen jag kom hit.... mm man kunde riktigt urskilja fett molekylerna... men jag behover lite sant efter min tarmransning. Haha, den var det en tjej som jobbade dar inne, svart att saga om hon var gravid eller bara hade ett valdigt konstigt bukfett... svartippat... far aka tillbaka om nagra manader och se vad som hant... sen mot dormet... fastnade pa vagen... 2 venezuelare, 2 amerikanska baseball spelare, 1 Norrman, 1 baseballracket, 1 baseballboll, 3 handskar, nagra golfbollar och klubbor... hm spannade kombination med alla bilar runt omkring... men inget gick sonder!

Sa snart blir det bingen for min del... trott i hela kroppen, benen varker! bjuder vad som helst for en massage nu!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0