Brownie Friday <3

Fredag <3

Upp tidigt for att hinna i tid till lektionen kl 8, sen stressa vidare till nasta... den far man inte var sen till, da kommer man inte in! men sen var han inte dar, ingen email, eller annan ursakt.... daligt!
Men jag fick lite tid till att plugga istallet.
Sen lanmnade jag ifran mig min rond analys...
Sen quiz i internationella relationer... kul att man inte far veta vad man ska ha det pa innan, men men who cares???

Sen lunch... mm Brownies <3

Sen ivag pa traning... sag ganska morkt ut pa himlen ett tag... val framme regnade det lite till och ifran, men ingen fara....
Tranade kortputtar.... 3 timmar... kanns lite i ryggen nu efterat... och koncentrationen satts pa prov... kanns som potatismos uppe i huvudet nu...

Sen hem, kom precis efter att de stangt expeditionen... skulle hamta ut mitt paket som kom idag... usch da far jag vanta tills pa mandag :(

Och sen middag, sallad... och Brownie <3
Men efterat var det bara att ga i vag till gymmet!!!! usch sa skont trott jag var efterat.... har skulle brannas kalorier!

Tillbaka pa rummet och lite historia pa schemat!

Nu blir det lite tv4 for min del och Solsidan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0