Ballantyne NC

Uppe med tuppen i morse, men pigg som vanligt!
Packade det sista och sen i vag till pakering for avfard 7.30, var forst dar i morse, inte till vanligheterna aven om jag alltid ar i tid... men i dag spelade det ingen roll for vi saknade en spelare.... hon svarade inte pa sms eller samtal, sa vi fick aka till hennes hus vilket var pa andra sidan campus.... in pa uppfarten och sa nara sovrumsfonstret som mojligt... TUT TUT (fast tutan latt valdigt mesig).... TUT TUT igen x 5.... sen dyker en hand upp mellan persienerna.... hon lever iallafall! Men seg som jag vet inte vad.... typ 10 minuter senare och 150 TUTNINGAR kommer hon ut.... och nar hon ska packa in i bilen, kor vi lite framat, alskar kommentaren "Did I push the van???" Sen rullade vi ivag mot Charlotte och Ballantyne!

Fyra timmar i bilen, aaa sa skont att fa sova en liten stund!

Val framme var det dax for lunch... mm det blev grilled vegetable wrap for min del med balsamico vinager.... mkt gott!

Sen lite uppvarmning innan shotgun for inspelsvarvet! In i golfbilarna och ut till 5:an.... allra langst bort!
Banan var rolig, mkt upp och ner, och gangavstand mellan halen, gillar det mesta med den faktiskt! ska bli kul att spela i morgon, taggad!!!!!

18:de 


Min Svenska Caddie!


10:de

5 timmar senare blev det middag, en valfortjant en! Och sen till hotellet.... ett jattefint och modernt i min stil! I like!!!

Nu ar jag sa trott att jag somnar nar som helst!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0