Skon helg... nastan redo for 2 hektiska veckor

Helgen var skon! Underbart vader pa lordagen med sol och sommarvarme! Pluggade lite, at jordgubbar och glass, spelade 9 hal, at riktig mat och kollade pa film! Taken, den var jattebra... men jag fick mardrommar sen pa natten... vaknade upp nar min rumskompis kom hem... helt forskrackt och bad henne oppna fonstret... r u sick Em??? var hennes respons!

Sondagen var ocksa bra! Gick upp tidigt och at frukost, perfekt temperatur ut... sadar som det ska vara nar man gar upp super tidigt och spelar golf pa morgonen... synd bara att det inte blev nagon golf... sen blev det langa samtal med Niklas... :) .... sen gick jag och min rumskompis pa ett event for var historia lektion... hm kanse att vi inte riktigt passade in... medelalderna var kanske 65... vi hjalpte till att dra ner den! kladstilen var kostym eller klanning med finskor... hm, jag i kjol, t-shirt och flipflops, Pat i shorts, t-shirt och converse... men lararen var overlycklig att vi kom... ett steg narmare i var plan om ett A...
sen kunde jag inte lata bli att ga till gymmet, skont att vara igang igen! Sen tillbaka till rummet och avsluta laxorna, badda sangen och sen natti natti!

Uppe med tuppen i morse, forsta lektionen var installd... perfekt tillfalle till lite laxor;)
Och sa regnade det som bara den och blixtar och dunder ocksa... hela huset skakade... perfekt dag att bara sitta och mysa under en filt och kolla pa blixtarna... men inte nu inte har tva hektiska veckor framfor mig!
4prov, 2 inlamningar, 1 debatt o 1 presentation inom 1 och en halv vecka... plus tavling... plus att pappa kommer pa besok! bara att bita ihop... far lite semester sen!

Nu har vadret borjat klarna upp och det blir traning till eftermiddagen, ska spela pa banan... hm det behover jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0